hover animation preload

Stosiki wrześniowe
by Grafogirl in

Dzisiaj pokazuję swoje dwa stosiki wrześniowe. Zawierają dwie książki, które znalazły się w stosiku sierpniowym i których nie zdążyłam jeszcze przeczytać.
Stosik pierwszy

1. "Królowie przeklęci. Trucizna królewska" Maurice Druon - pożyczona
2."Mroczny sekret" Libba Bray- pożyczona.
3. "Czarodzicielstwo" Terry Pratchett -teraz czytane, pożyczona
4. "Trzy wiedźmy" Terry Pratchett (obecnie czytane) - recenzja
5. "Wezwanie Ziemi" - Orson Scott Card - wygrane w konkursie na portalu nakanapie.pl
6. "Błękitna godzina" - Alyson Noel - pożyczona.
7. "Ever" - Alyson Noel - recenzja

Stosik drugi

8. "Zdrada" Fiona McIntosh -  kupiona na przecenie w księgarni Matas.
9. "Ja inkwizytor. Bicz boży" Jacek Piekara - kupiona.
10. "Dziewczyna w czerwonej pelerynie" Sarah Blakley-Cartwright - kupiona.
11. "Herosi z Doliny" Jonathan Stroud - kupiona na przecenie w księgarni Matras
12. "Syreni śpiew" - Val McDermid - wygrana w konkursie na portalu nakanapie.pl
13. "Rycerz Kielichów" Jacek Piekara (recenzja) - wygrana w konkursie na portalu nakanapie.pl

7 komentarze:

natula pisze...

Uzbierałaś cudne książki, oczywiście gratuluję wygranych :)

"Mroczny sekret" i "Ever" czytałam i muszę przyznać ,że byłam pod wrażeniem.

Varia czyta pisze...

Dziewczyna w czerwonej pelerynie i Syreni śpiew marzą mi się po nocach ;)

Cassiel pisze...

Super stosiki. :) Gratuluję 3 wygranych w konkursie! :)

Patka pisze...

Mroczny sekret to majstersztyk :-)
Fajne stosy. Pozdrawiam.

Ice_Fire pisze...

Piękny stosik. I widzę Pratchett'a, do którego nie mogłam się przekonać. Dziękuję, że mi o nim przypomniałaś, chociaż zapewne nieumyślnie.

Deline pisze...

Zazdroszczę Ci tych wspaniałych pozycji :) Życzę przyjemności podczas czytania! :P

aniusiaczek92 pisze...

"Mroczny sekret" i "Nieśmiertelnych" czytałam - pierwszą serię zdecydowanie polecam, drugą raczej mniej, gdyż pierwsza część była całkiem dobra, a druga stanowczo zawiodła moje oczekiwania i jakoś to mnie zniechęciło do kupna kolejnej części, ale może kiedyś wrócę do tego cyklu ;)
PS. Oba stosiki są super i chętnie podebrałabym kilka książek ;D

Prześlij komentarz